رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشتی آزاد قهرمانی جهان| تاجگذاری زارع در بلگراد؛ نخستین مدال طلا برای ایران ضرب شد

22:18 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
کشتی آزاد قهرمانی جهان| تاجگذاری زارع در بلگراد؛ نخستین مدال طلا برای ایران ضرب شد
نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریف گرجستانی به مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان دست یافت.

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که در بلگراد صربستان در حال برگزاری است و در روز دوم این مسابقات رقابت‌های رده‌بندی و فینال ۴ وزن اول برگزار شد که امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با پیروزی در فینال مقابل حریف گرجستانی به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل یونووان اسمیت از پورتوریکو با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

زارع در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۴ دانیل لیگتی از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد طا‌ها آکگول، قهرمان المپیک و جهان از ترکیه گذشت و با جبران شکست سال گذشته، راهی دیدار فینال شد. 

زارع در دیدار فینال نیز با نتیجه ۱۱‌ بر صفر از سد گنو پتریاشویلی از گرجستان گذشت و با تاجگذاری در بلگراد نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

 

کشتی آزاد قهرمانی جهان| تاجگذاری زارع در بلگراد؛ نخستین مدال طلا برای ایران ضرب شد

پیش از این امیرمحمد یزدانی و حسن یزدانی با شکست مقابل حریفان آمریکایی خود ۲ مدال نقره را برای ایران به ارمغان آورده بودند.

در مسابقات ۴ وزن دوم نیز که مسابقات مرحله مقدماتی آن امروز برگزار شد میلاد والی‌زاده (۵۷) و امیرعلی آذرپیرا‌ (۹۲) با شکست مقابل حریفان از گردونه مسابقات حذف شده بودند. یونس امامی (۷۴) و محمد نخودی (۷۹) نیز به گروه بازنده‌ها راه‌یافته‌اند و فردا برای حضور در دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز به میدان خواهند رفت.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال ۴ وزن دوم فردا شب برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
0
0
ماشالله پسر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *